Hjälpsamma människor sökes!

Jag söker människor i Skara, funkar även med människor som bor runt omkring men du måste kunna ta dit till Skara när du behövs.

Jag ska göra en bilduppgift med fotografier, teckning och text.
Problemet här är att ingen jag känner kan ställa upp.

Fotografierna ska bestå utav krigszombies (idén har jag fått från död snö) eftersom det är ett krig på bilden, antagligen andra världskriget, & i mitten står det ett kärlekspar. Budskapet med bilden är texten Make Love Not War.

Med andra ord, Ni ska bli utsminkade till Zombie's.
Jag skulle även behöva en kille & tjej som skulle vilja vara kärleksparet som står i mitten.


Mina tankar är att jag ska börja med fotograferingen nu till helgen.
Så nu undrar jag om någon skulle vilja hjälpa mig och ställa upp?

Kontakta mig, antingen här eller via mejl/msn
[email protected]


& för er som missade död snö recenssionen med bilderna, kommer en bild här.




elinljungström

varför ladda du upp en bild på mej ..? :O haha skoja :P :D<3

Ellinor :)

jag skulle lätt kunna ställa upp som zombie :D nejj skoja :D bara med kärlek blablabla... :)

Boosse

Men du, jag då? Jag är ju liskon redan zombie ful utan smink, inget hard work här inte haha Nej men får du inte ihop folk så hör av dig!

elinljungström

men haha jag vet alla vill ju vara mig så varför inte ;)

Vickii<3 11 åringens blogg<3

jag grejar med bloggen o ser på TV<3

Vad händer idag sötnos?

kramar

jojjo

död snö är en film va?

Boosse

jag o gabbi ska ju träffas i helgen, kan ju fråga henne!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: