Jag vill hem!

Sitter på bibblan och väntar på att mamma ska sluta, hon slutar väl först om 40 min.
Kommer ju inte hem, dels på grund av de dåliga vägarna & all snö + att det är liiite för långt att gå när det är så kallt ute.
Vet ju att jag ändå måste ut när jag kommer hem, men då har jag lite mer kläder på mig också.
Måste börja plugga till NO-provet ikväll också.
Men vet ni?
Mitt upp i alltihopa får våran NO-lärare en son (i lördags) så vi kommer ha vikarie i 2 veckor, passar ju skitbra nu när vi har prov och allt.

Idag hade vi muntligt nationellt prov i Svenska också, som INGEN i klassen visste om.
Lyckat va?
Jaja, bra gick det iallafall.
Vi hann dock inte med allt utan ska fortsätta tills EMO är nöjd.
Vilket lär bli om tuuuuusen år.

Nu ska jag kolla lite småsaker, sen åka hem.
vi hörs sen :)



ann-lo :)

svar: haha ja jävligt tur :D jag själv brukar inte ha sån tur :P haha !

jaa du vet inte riktigt vad som kommer hända i veckan :) vad händer i din vecka då?

kram ann-lo :D

jojjo

ja det är jätteroligt, lite slitsamt ibland att gå den linjen. Men jag har ju bara en termin kvar så det är bara att kämpa på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: