rik!

Idag blev jag rik.
Fick 500 kr av pappa för att jag ställde upp och var barnvakt så mkt förra året.
& eftersom det är alla hjärtans dag imorgon, fick jag även 100 kr.
Känns ju liite skönt att vara rik igen, men de pengarna lär jag väl inte ha kvar efter lördag.
Eller jo, en liten slant kanske.
Haha.
Fast de kanske ryker redan på torsdag.

Nä, nu ska jag inte vara sån.




                                                                                                        
Missa inte chansen!
GRATISBIO <--- 75p!



Boosse

Visst är han söt? Mmm pengar till mig på lördag! perfekt!

jojjo

fan vad gött med lite extra pengar, det sitter aldrig fel ;) vad ska du göra med dessa?

Boosse

you wish...i know!!

Liiv

Skönt med lite pengar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: