Ska till...

0-503b87c7f821946426e0537a6edff0e9.png

Ska till pappa idag, så packar just nu. & när jag gick in i klädkammaren så hittade jag denna boll, minns inte namnet på den. Assgryym är den iallafall, just nu är den på att den ska "blinka" till rytmen i musiken. :)




Boosse

Coowlt :)

Du jag ska inte träfa gabbi imorrn men om du fixar en snygg kille jag kan kleta lite på medans du tar kort så är jag absolut på!

Boosse

Hon skulle jobba. men du o jag kan vara kära, de måste ju inte vara pojke+flicka :)

Boosse

jag kan sätta upp håret under en mössa, då ser jag ut som pojke

Anonym

nej det viisste jag inte haha vad roolig fakta om honom xD

Jaa jag tkr verkligen att det är kul jaa<3;)

Vad skulle du vilja ha för jobb när du blir äldre??

Kramiizar


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: