snygg granne ;)

Mamma gjorde nyss värsta tabben, vi mötte en kille i en bil som körde åt sidan liite för mkt för att vi skulle kunna åka förbi. Och han gled ner i diket och fastnade. Vi försökte hjälpa honom upp i ungefär en halv timme tills Glenn, en av alla grannarna, kom och tog över jobbet. Stackarn sitter nog kvar där än och jag är sen till plugget, men jag klagar inte för snygg som fan va han ;)



Mamsen

Men hallåååå!!! vad då jag gjorde värsta tabben??? jag kan väl inte hjälpa att han åkte i diket... jag stod ju stilla ;) AHA, du menar att skrämde slaget på stackarn med min snygga keps och värsta bonnaklädseln mohahaha men jag ville ju bara att du skulle få en närmare titt på "snyggingen" till granne :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: