somnar nästan vid datorn.

Hejsan.
Kom hem för ungefär en och en halv timme sen.
Stod i duschen i en kvart eller ngt.

Jag är verkligen skittrött nu, efter 3 timmar idrott.
Men kul?
Ja det var det verkligen!
Så nöjd över att jag var med på kvällen ändå! :)

Maten Valona lagade förut, va skitgod!
Gröna linser, soja bönor, tomatsås, paprika, lök, champinjoner och pasta.
Muuuums!

Imorgon träffar jag Valona igen, då ska vi ta en fika på stan och sätta upp lappar om en mässa.
Pratar mer om den mässan när det börjar närma sig :) (i mars)
Och vi ska nog även dela ut lite flyglar angående djurens rätt.
DJUR ÄR INTE KLÄDER.

När jag kommer hem imorgon ska jag kolla på film, Gilbert Grape!




Boosse

Ska bli kul o träffas igen, o ta en fika, ska bli mysigt! hoppas du sover sött! Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: