this body needs sleep

Nu är det dags att sova efter en händelserik dag, men mycket snö och storm. Mycke skratt och skrik också, men är man onormal så är man det på riktigt också tyvärr. Ligger i sängen nu och ska sova, hör hur Valona borstar tänderna. Är det fotboll på TV eller? Hör hur en av hennes grannar skriker: KOM IGEN NU DÅ, JAAA!!, FYFAN VA GÖTT. Hmm, hoppas han håller käft snart annars skriker jag tillbaka, är nog något av en expert på det. Fast visserligen kanske han vill hämnas för att vi var uppe vid sex imorse. mowhaha. Imorgon blir det sovmorgon & Walti kommer hit runt tolv. Men vet ni? Nu ska jag, Valona, Tjorven, Båtsman och farbror Melker sova. Godnatt :) Sov gott :)



ann-lo :)

svar: jaa irriterande snönskit !

förstörde min dag med ! hihi, vi skulle åka och bowla så det sket juh sig ..

inte alls kul.

hihi hoppas du hade en bra kväll iallafall ! :D

kram ann-lo

Linnéa

tror det mer var os än fotboll ;)





Linnéa

tror det mer var os än fotboll ;)





Boosse

vet du, när du hade somnat nafsade båtsman mig i skinkan, tjorven nöp mig om tårna och farbror melker, ja..farbror melker hoho


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: