trött som satan!

Idag har vart en sån där dag då man verkligen gjort ngt hela tiden.
Först var jag i plugget, som vanligt, och där kollade vi på spanska filmer och jättesöta lejonungar och en söt elefantunge. På engelskan gjorde vi egentligen ingenting så jag och Hanna samlade in namn för djurens rätt.
Klicka här för att skriva på du också!

Efter plugget stack jag och Hanna till gymmet, och det var trevligt :)
Så efteråt var jag helt slut, skittrött.
Och det är jag fortfarande.

När jag kom hem såg jag Gilbert Grape, en dag försent.
& när jag låg i sängen med täcket över mig så blev jag bara tröttare och tröttare, så jag kämpade liksom i över en timme för att hålla ögonen öppna & jag klarade det!

Ikväll händer nog inte så mkt mer.
Ska nog sova, innan jag stupar!




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: