uddetorp - kossor

Fotosprintet fortsatte idag & malin och jag gick iväg till Uddetorp för att fotogradera djuren, blev bara kossor.
Vi fick även veta vad vi fått för fördjupningsval för imorgon och torsdag.
& jag fick faktiskt mitt första handsval, som jag intalat mig själv så mkt om att jag inte skulle få, Porträttfotografering, det känns ju faktiskt rätt bra :)
Bara ladda batterierna och ta med kameran, det kom ju väl till pass denna vecka ;)

Efter skolan träffade jag Moa en stund, riktigt kul faktiskt.
Vi har ju inte träffats på evigheter!
Så vi tog en fika och satt bara och pratade.
Vi bestämde även att vi skulle fara till Göteborg någon dag, mysigt.




Nyfödd kalv, jättesöt.


Denna kossa var verkligen SKIT svårt att få kort på.


denna kisse låg i höet och var det FÖRSTA jag såg när jag kom in, dock såg jag inte en katt.
Utan jag såg ett kalvhuvud, endast ett kalvhuvud.
Jag gick med en klump i halsen närmare och såg att det var en Nallebjörn, trodde jag...



Mamsen

Du fick riktigt bra bilder. Kalven är så söt!

Tur att det var en kattunge och inget kalvhuvud :)

nea

jag ska också ha porträttfotografering, ska man ha med egen kamera till det? :p

Boosse

naaaaw söta kossor :) och kisse! portträtt, det låter skoj! minns du alltså de där fula barbie haha


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: