Valona!

Hej igen!
Snart kommer Valona hit också.
Kan ju säga att jag sov asskönt förut & så ringer hon och förstör allt, suck!
Var verkligen svalt o skönt efter att ha vaknat mitt i natten av att elementet stod jättenära sängen och va glödhett.
Måste ha gjort det i sömnen, eller så har jag inte minne av det (var väl för trött för att minnas XD).

Jag ser verkligen fram emot denna vecka!
Typ, första sportlovet jag verkligen har ngt att göra på.
Riktigt längtar tills på Torsdag, då jag & Mamma får göra något tillsammans, ensamma!
Längtar tills på Fredag, Lördag, Söndag.
Då jag sover jag hos Valona (åhnej!!) och åker till Göteborg.
Tror Valona längtar iallafall, så som hon har tjatat om att få äta Pizza!
hahaha!


GAMMAL bild, från i somras.
Puss!

____________________________________________________________________
Gratisbio.se <--- Glöm inte, Jag erbjuder dig 75p ffs!



jojjo

okej det kan jag tänka mig. Men jag blev nöjd över den mobilen jag köpte. Vad tycker du?

jojjo

tack! Jag blev nöjd. ;) Hur går det för dig på gratisbio?

Boosse

ahaha snygaste bilden! längtar ju att få träffa DIG o äta pizza :O tar på mig o sticker nu!

jojjo

jag kan väll inte påstå att det går jättebra, men det kommer in lite poäng då och då... =/

Mamsen

JA, det ska bli jättekul att få komma iväg och bara rå om min "stumpa" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: