wakkopakko

Hellu.
Skoldagen har vart helt okej, missade en lektion när jag skrev vilka lektioner som stod på dagens schema, Engelskan, men den är ju inte såå viktig ;)
haha, redovisningen gick bra.
Det var även några människor här idag som dansade olika danser, stepp och afrikan dans.
rätt kul faktiskt. xD

Idag påbörjade min idrottsuppgift också.
var ute och gick typ 2 km, fy mig, skulle ju gått 5 km.
Men jag skyller på snön.

Imorgon blir en låång dag.
Först ska man till plugget, sen hem till Valona, sen tillbaka till plugget igen.
9D ska nämligen ha idrott i 2 timmar, bara för att alla sexor ska komma och kolla hur våra gympalektioner ser ut.
Ohja, jag tror att vi kommer vara så seriösa ;)

Nu ska jag dra, måste packa gympaväskor och lite sånt :)
Tror jag ska glo på ngn norsk zombiefilm som skulle gå på TV, men vet inte vilken kanal.
Puss



Boosse

Självklart, visst är filmen super?! Ska se den nu. syns imorrn. puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: