znark!

Blir så trött på nätet när det inte vill funka som jag vill.
Senast jag blev trött var nyss, då bloggsidan inte fungerade, som tur var verkade fler personer ha problem me det.

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig.
Har engelskaläxa tills imorgon, som jag kan.
(som jag borde kunna eftersom det är repetion sen typ 4-6!)

Idag träffade jag Valona (IGEN!) och vi tog en fika på noches, som har typ världens största chokladbollar.
mums!


En glad Valona på Noches!


Thåström spelar ju även i Göteborg idag, jag hade inga pengar så kunde ju inte åka.
Tur som jag har ringde Jesper mig tidigare idag och frågade om jag skulle dit, och nej det skulle jag ju inte.
MEN han skulle dit och eftersom vi båda har 3, så ringer vi varann gratis.
Så han har ringt mig ett par gånger nu under kvällen så jag iallafall fått höra :D
Det är riktigt snällt av honom tycker jag. :)




Boosse

BAH! please please, ta bort den, ser ut som en fetnäsa! Lägg en bild på en gris istället o säg att denna tycker valona är mer passande!

Boosse

ha den då'1 men de är ara för att du är du


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: