kraschad dator.

hellu.
vår dator kraschade så därför har jag inte kunnat uppdatera något.
det är rätt sugit men så är det.
Nu funkar den igen iallafall.

Nyår har firats med min älskling och vi åkte även pulka på nyårsaftonen.
Haha, det var riktigt roligt.
Hade ont i rumpan i flera dagar efteråt.

Igår var jag hemma hos Felicia för nu har hon kommit hem från USA.
Hon ville så gärna att jag skulle sova hos henne, så det gjorde jag :)

& nu sitter jag här, ska strax dra.
& imon åker jag till Skövde för att träffa älskling och dra på spelningar, lokala band :)

puss.



Denniz ^^ Your Baby <3

Nyår har varit helt underbart med dig <3

Pulka + Röv ont = Rolig dag :D <3 haha xD



Kul att att felicia är tillbaka :D Hoppas ni hade de kul ^^ (vilket jag vet att ni hade) xD



De ska bli kul att träffa dig idag och gå på spelning :D

Love you <3






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: