första skoldagen 2010

var väl helt okej.
Visst var det trevligt och kul att träffa alla klasskompisar igen.
Men ändå, man kände liksom bara att dagen skulle ta slut så man fick gå därifrån.
Vi har även ett nytt schema och två nya lärare, varav en träffade vi idag.
Jag tror jag behåller min åsikt för mig själv där, men sträng var hon (iallafall för att vara ung).
Sen har vi en ny spanska lärare som jag inte kan fatta någon åsikt om förens på onsdag.
Vilket är lite surt då man gärna vill veta vad man har för lärare, dock är det inget att göra åt den saken.
Har även lite andra lektioner än vad jag haft och en håltimma på 1 h & 50 min, inget att klaga på direkt.

Efter plugget stack jag & Fikon till UM.
& där fick vi vänta 1h & 30 min innan vi var helt klara.
Det sög rätt rejält.
& imorgon måste jag till vårdcentralen för att ta blodprov, uuhh.
Men sista gången för de här testerna iallafall och det känns skönt.

Nu ska jag återgå till det jag höll på med innan, puss.



Denniz ^^ Your Baby <3

De var inte lite som hände för att vara första skoldagen haha :P Orka liksom få nya lärare :O

Man kan vell ha kvar dom man hade innan?

:O



Men ofta de liksom tar så lång tid på UM :O De var inte illa asså

Yey du slipper din tester sen haha xD



Love you darling <3






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: