fortfarande sjuk.

Hellu.
Jag är fortfarande sjuk och nu blir jag faktiskt riktigt deprimerad.
Jag ville inte bli sjuk, inte denna vecka.
Imorgon åker hela skolan (nästintill hela skolan) till KULHULT och åker pulka.
Och vet ni vad jag kommer att göra?
Jo, jag kommer ligga hemma i min soffa, för sjuk för att ens gå ut och gå en promenad.
För sjuk för att ens orka gå ut och hämta posten!
Uhuhu :(
& inte kunde jag övertala mamma om att jag var frisk heller, för det märks ju ganska väl att jag inte är det.
uhuhuh :(

Nu sitter jag här och hoppas på att det blir en STOOOR snöstorm så att INGEN kan åka pulka imorgon, så att dagen skjuts upp. Så att jag kan vara med!
Ungefär som i Madicken filmen ni vet?
När hon inte får följa med på tågresan för att hon har hjärnskakning?
Men hon får följa med, för resan är uppskjuten för att deras fröken också hade hjärnskakning
Uhuhuhu.

För att pigga upp mig själv nu, så ska jag TÄVLA.
Gud va jag ska tävla, så önska mig lycka till nu :)




Boosse

Stackars Kimmie! Blåser lite snälla baskelusker iväg till dig för o gå dig frisk!

O nej, hon ser ju inte alls alltid sur ut! Bildbevis, hon ler!

Mamsen

Jag vet att jag är världens elakaste mamma =) men jag kan omöjligt släppa iväg dig när du knappt kan andas mellan alla "snorattacker" =)och allrahelst inte som du låter som ett lejon när du andas för allt NOR I DÄSAN... Älskar dig <3

nea

det var verkligen synd att du inte var med idag!

jag hade i alla fall så in i bomben kul!!!

du får ta och bli frisk snart! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: