God Morgon :)

Jag vaknade kvart i 10, nästan 10 med andra ord.
Jag som sa att jag skulle ha sovmorgon, men det fick jag ju nästan också.
& visst hade jag rätt även angående mina syskon, de kunde inte vara tysta! XD

Jag ska om en stund börja måla naglarna på både mig och min syster, jag blå och hon rosa.
Väldigt fin blandning om jag får säga det själv :)

Idag blir det nog inte så mkt bloggande, eftersom jag nu officellt sagt till Dennis att han SKA med ut på långpromenad, haha vad elak jag känner mig.
Sen ikväll ska vi kolla på skräckfilm, Drag me to hell.
Den är asläbbig!
Såg den på bio och satt då och skrek för hela biosalongen, så vi får väl se hur det går ikväll! XD

Linus har nu precis läst klart sin läsläxa för mig, ett toppen yrke.
Det är så gulligt :)





boosse

tror inte jag skulle klrara av o se den!! gött med långpromenad fast kallt! finns inga dåliga kläder ara dåligt väder...eller var det tvärt om? ha en fin dag! puss

boosse

haha jag vet, spelar ingen rol hur mycke ag tar på mig, jag fryser ändå så nej, de finns dåliga kläder!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: