Nu är dennis här! :D

helloo :)
Nu har jag vart och mött Dennis, lurade iväg honom.
Så har ingen aning om vart han är.
Så jag tror att jag går och letar efter honom om ett par timmar :)

haha, nej jag skojade.
Han sitter här brevid mig och tänker typ: vaf*an håller hon på med?!
Men säger istället: ''Tack!''.
Jag har ju alltid sagt att jag är snäll, inte sant? :)
Nu ska vi nog snart ut en sväng, (eller ja, kanske inte en sväng men! XD) och jag tror han lär bli rätt vit när vi är ute, MOHAHAHAH!

Dennis: När vi skulle gå hem till kimmey så putta hon nästan ner mig i en snöhög där någon hade pissat :(

Kimmey: MEN DET SÅG INTE JAG!



boosse

Det är så de ska tas :)



Jag har en långårmad vanlig tröja, en tjock college-tröja, superfleece o jacka, leggings o varma mjukisbyxor om benen..det räcker inte tycker du?

du..när du skriver kommentarer til mig lämnar du länk bara till bimbolie.se, du glömmer blogg.se, så jag klickar på ditt namn men kommer aldrif ram

boosse

Nehe de gör du inte alls de ;) haft en bra helg?

Felicia :)

Hej, vilken fin blogg du har :)

Kika gärna in på min blogg och lägg till mig på bloglovin! :D



Vad har du för dig idag? :)



puss&kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: