på bibblan.

Hellu, just nu sitter jag på bibblan i Skara, eftersom det inte finns så mkt annat att göra för tillfället.
Mamma slutar inte jobbet förens halv 3 och då ska hon klippa sig.
Efter det ska vi till Falköping för att hämta Robin som ska vara här i helgen.
Så jag lär inte vara hemma på flera timmar, kul..

När jag kommer hem ska jag måla om mina naglar, som ser förjävliga ut.
Men jag har inte riktigt orkar bry mig, så nu måste jag börja fundera ut vad jag ska ha för färg.
Ja jag måste fundera ut sånt flera timmar i förväg, eftersom jag har sån beslutsångest.
Som blev ett stort problem idag.
Vi skulle käka lunch i skolmatsalen & där serverades bakpotatis.
Eftersom de nyss hade kommit in var det kanske 1 eller 2 st borta, alltså var det proppfullt.
& då kände jag bara hur beslutsamhetsångesten kom, jag visste liksom inte ens vad jag skulle ta för potatis!
och då tänker ni säkert: men hallå?! Det är ju bara en potatis?
Och ja, ni har rätt.
Det är bara en potatis, och jag kan inte hjälpa det.
Vilket suger!




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: