så omoget!

Jag kom på en sak när jag satt ute i köket och käkade rostade mackor.
I plugget idag så var det några som hade sprängt sönder en toalett med nyårsraketer!
Alltså, hur omogen får man vara?!
Sen klagar alla ungdomar i stan på att det inte finns något att göra.
Tacka f*n för det då eller?!
Vi lever redan i ett lagom fattigt Sverige och en riktigt fattig kommun!
Inte f*n kommer kommunen ha råd att ge t.ex STURE pengar så de kan arrangera nå't i stan.
åh va sur jag blir -.-!




boosse

Moget?!

Sture?

Anonym

Vad jag inte fattar ang. toan är att ingen har hört det smälla, Eller ?!? Det är så otroligt meningslöst :( håller med dig om att det är omoget. Man kan undra om de tänker på konsekvenserna överhuvudtaget. Tror dom att kommunen har ett "pengaträd" på nån bakgård som dom kan plocka pengar till sån meningslös vandalism?! Jag blir så arg och trött suck sen går dom och gnäller på att inget händer i Skara...






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: