skolan! XD

Jag måste bara få berätta om en av skolvärldens mest roligaste händelse.
Jag, Flizen, Linnéa och Malin kommer upp efter lunchen.
Där sitter maja på toan, med plattången i högsta högg (vilket inte alls kändes ovanligt).
Maja & Nathalie stänger dörren, men det knäppaste är att eluttagen sitter ute i korridoren.
Då får Flizen tokfnatt och bestämmer sig för att jävlas med Maja.
Hon drar ut kontakten till plattången, tyst och försiktigt.
& tror ni Maja märker något?!  hahaha, nej!
Så efter ett tag hör man Maja småsjunga där inne, och vi kunde knappt hålla oss för skratt. XD
Något av det mest roligaste som någonsin hänt under skolgången. XD




B

Japp, det var en skoj dag! Tack :) Sjysst o dra ut sladeen XD

Berit

sv: fota på dagen :D Annars var det helt najs bilder :D

Klara :3

hahahahaha det hade jag velat se xD





Mamsen

Vilka "sköningar" ni är =)

nea

haha det var kul , men om jag får säga det så tycker jag att när vi skrämde alex och klädde ut oss, det var nog det roligasre!!! xd


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: