Strax dags att dra.

Godmorgon.
Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera igår kväll, men det blev bara inte så.
Hade annat för mig, ^^

Klockan är halv åtta på morgonen och jag är uppe, vart vaken sen sex.
Det är helt galet!
haha, ska snart åka in till stan där Dennis & hans mamma ska hämta upp mig :)
Sen åker vi till Skövde och handlar för att sedan fara vidare hem till dom.
Där jag ska tillbringa min helg.
Och jag har nog packning med mig för en hel vecka, haha.
Inte riktigt kanske, men nästan!
Fattas nog liiite kläder för en hel vecka, men ändå!

Sitter just nu och lyssnar på Runaway med Bon Jovi och den är faktiskt bra :)
Ohhh, She's a little runaway!




Denniz ^^ Your Baby <3

De har varit mysigt i helgen :D

Du fick prova på hur de känns sen när skolan börjar med tidiga morgonar (A) hihihihi

handla <333333333 haha xD ne nu var jag lite elak (A)



Ohhh, shes my littel runaway ;) <3






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: