Surrogates och The taking of pelham 1-2-3

Surrogates:
En mysko film, och jag gillade den inte.
Surrogates handlar om människor, nästan hela jordens befolkning, som har en "surrogate". En robotliknande tjej/kille som du styr, som är ditt andra "jag". Du behöver inte ens gå utanför rummet, du ligger bara i en tandläkaraktig stol med ett par glasögon på dig och din "surrogate" sköter allt.
Hm..
2 av 5 får den.





The Taking of Pelham 1-2-3:
Sånt som kan hända på riktigt, jo men ändå.
Inte heller min smak av film.
Fast denna var jag tvungen att se klart, hände saker från början till slut.
Jag var ju bara tvuungen att se hur den slutade!
Hade ju massa brutala avslut på filmen i mitt huvud, men nej inget av de stämde.
Mowhaha.

Filmen handlar om ett tåg som blir kapat av tre eller fyra (minns inte riktigt) ganstrar och de vill ha 10 miljoner dollar inom en timme och de säger att de ska döda en passagerare för varje minut de går över den här timmen.
3 av 5, för att den var så spännande. (fast dålig).





Boosse

första filmen låter lite bättre än den andra. men vilket trist liv!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: