You give love a bad name

är en grymt bra låt och även en riktigt bra beskrivelse för den känslan jag har just nu.
Japp, han har dumpat mig.
Tack å hej, tack för den typ.
Nu vet jag verkligen hur mkt jag betydde för honom..

protest mot människan grymhet är en riktigt bra idé.
protestera för allt du är värd..



Denniz .....

Du förstog verkligen ingenting av de jag sa till dig.

Försökte förklara för dig, men de gick ju inte bra. Fick istället höra att jag utnyttja dig hela tiden och att jag inte älska dig.

Du bara såg allt från ditt håll.......





Maaalin W :D

det är jobbigt kimms när det händer just men det går över och det vet du :/ tråkigt när sånt händer <3





neeaaaa

håller med mailn..

du ska veta att du är jätte,jätte bra!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: