Avskedsfest

Blev väldigt hastigt ändrade planer för morgondagen.
Ingen sovmorgon inte - måste upp runt 8 för att börja packa, tvätta och städa.
Allt måste vara färdigt till 13,40 för då måste jag in till stan.
Handla och så till MIN avskedsfest som blev planerad för ca en halv timme sen.
Flyttar ju härifrån om ungefär 2 veckor.



Så ska redan nu börja plocka iordning och så.
Men vi hörs och syns imorgon - förmodligen :>



MOOOLLYS

Hahah nej inte bärt :P känner du han? ;O

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: du har uppmuntrat min stressiga kväll med en massa skoj/skämt, tack! :D

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: najs, jag måste fan lägga till dig på bloglovin! :D

sandra

fin bild :D

Boosse

vad är de för avslutningfest? du o tjejerna?

Emma - foto, mode, vardag

Tack ju! :) Allt bra med dig?

MOOOLLYS

Ahaa vad coolt hihi :D jag gillar bert xD


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: