baaadet + papper

Hej!
Egentligen så var det nog ganska onödigt att åka och bada idag.
Var inget fint väder ute så man kunde liksom inte bada ute och så mycket finns det inte att göra inne så man blir rätt lätt uttråkad. Så efter ungefär 2,5 timmar åkte vi hem liksom. Rätt onödigt som sagt.
Menmen, fick iallafall träffa Fikon och simma en liiten stund.

Fick hem ett brev idag angående gymnasieskolan, massor av regler och papper som ska skickas in osv.
Har fyllt i alla papper utom ett, då man ska skriva varför man sökte till just den skolan, vilka som var de bästa ämnena i grundskolan, om man hade ämnen man hade svårt att få G i och isåfall vilka, starka sidor, om det finns något man behöver hjälp med, sjukdom/allergi, vilken provform som passar bäst och annat viktigt samt eventuell kontaktperson från högstadiet.
Ehm, har inte ens fyllt i hälften. Vadå? Ska jag ta fram mina betyg och skriva upp alla ämnen jag fick bäst betyg i eller vadå?




pauli

sv: hahaha ja precis ;)

hhittar du på idag då?

kram

Linnéa

ni såg mig va??? :D

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

pauli

hatar att bada om det är kallt. jag är så jäkla badkruka jag. höhö. det låter som en skön dag. jag ska gå och lägga mig tidigt ska upp im och jobba :/

celina

aa va lite tråkgit att de inte va så fint väder idag ,, ;/ menmen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: