Färdig!

Nu är jag färdig med städningen i rummet! Bara kläderna att se över kvar, men det tar inte alls lång tid.

Sov till halv elva idag, behövdes lite sovmorgon ;)
Efter frukost osv så städade jag klart rummet, känns asskönt att inte behöva tänka på det mer nu.
Har bara packning kvar, kläder och sånt - men det kan jag inte ta förens helgen innan eftersom jag ska till pappa i 2 veckor och behöver packa inför det. Så det ska jag nog börja göra redan imorgon.

Börjar bli lite smått irriterad nu, har två flugor som håller på och flyger och surrar och sätter sig på mig. Låt mig va liksom! Sen är jag och mammas dator inte bästa vänner, får sitta vid hennes dator nu när internet inte funkar på min. Fråga mig inte varför, det bara lägger av när den känner för det.
fyfan!

Mamma o Morgan är på sjukhuset i Lidköping också.
Morgan trampa snett och sen kunde han knappt gå på den foten, så de var tvungna att åka in.
Vore toppen om han har brutit foten nu när de snart ska iväg till Turkiet, resan är betald och de får inte ett öre tillbaka om de inte kan åka. Vore surt!




angelica

sv nu ska jag platta håret, för ska på kalas senare :) du då?

angelica

sv ah rätt så :)

hahah, men de är bra de! du ska se min mamma, döper varenda flugo till elvis och tar inte bort dom, sjuukt störande, haha! :)

Heddaaaa

SV: Yes, min vecka har varit finfin! Sj? :)

Julia

Fin blogg ! Händer idag då ? :)

Nathalie

är du irriterad på flugorna?^^ jag mår bra:D lite hungrig bara..

Hanna Liljegren

Nehe :/

LIENE

usch, flugor kan vara så irriterande och så tråkigt att någon skadar sig precis innan en resa:/

Boosse

woohoo för dig men inte för morgan? hur är drt med han?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: