Godmorgon!

Skulle egentligen gått upp vid sex för att cykla en sväng men eftersom jag inte kunde somna inatt så sov jag bara ungefär 4 timmar inatt. Vilket resulterade att jag inte orkade gå upp när klockan ringde vid 6 imorse.
Upp kom jag iallafall efter att mamma kommit in och katten stod i hallen och mjauade.

Nu skulle jag skriva detta inlägg och sen ska vi väl typ åka.
Dock hade jag velat måla naglarna, men det hinner jag nog inte nu. *typiskt*

bilder från tidigare år

Det här är min pappa


& det här är min mamma (längst fram) och hennes man morgan (längst bak)


& DET HÄR, är min moster Boosse!



angelica

sv det var så lite :)



haha, dit ska jag idag!

Boosse

Då gör jag det. Sitter på taket påvägen ned också.

Sjysst med apan där, håller med att vi är ju rätt lika :)

Linnea

sv: Låter bra :)

lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!



Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster. Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!

Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta? Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

E M M A

sv: okej, jag ska snart äta middag :P

hur mår du då? :)

Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; okej =D Vad ska du göra i borås då :D



jobba -.-

Boosse

precis2 det är ju ara för att det är din!

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

haft en bra tisdag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: