Godmorgon

Om en timme ska jag in till stan o träffa Hanna och co. Hon är på lan med massa pöjkar o ville ha lite kvinnligt sällskap. Här kommer en bild på världens snyggaste Hanna! :)




Anonym

va snygg ja e efter ja sovit x)





E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)



den handlar om en bankman som blir dömd till livstids fängelse x2 för att dom tror att han har mördat sin fru och älskare, i fängeslet får man se allt som händer m.m :P lite svårt att förklara.

ebba

händer idag? ;)

ebba

sv: okej.. nej vet inte riktigt

FlizanLizan

Hello



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

angelica

sv hahahah! :)

Nathalie

nämen vilken gosig bild^^

E M M A

sv: jo jag håller med nu när du berättar om den :P

men när gjordes den filmen då?



Så bra, jo jag mår bra :P

Nathalie

Skulle bli glad om du röstade på mig!:D

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery



(radera om du inte vill ha sånt här)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: