Godmorgon

Var ingen bra dag igår, där av de korta och tråkiga inläggen.
Ber om ursäkt och tar tag i det idag istället.


Godmorgon!
Jag ska strax pilla i mig lite frukost och sen slappa till 12, därefter måste jag fixa iordning mig.
Vid två kommer mamma och Morgan hem så då ska dem bara äta snabbt och sen åker vi & hämtar Boosse och drar iväg till Skövde.
Måste med andra ord ringa till Boosse och berätta att hon ska vara klar vid 2, höhö.
Vi måste till Rusta och köpa solkrämer och sånt, lämna ett par byxor till Wally.
När det är klart så blir det bio.
Eclipse ska ses, & Boosse ska se den för tredje eller fjärde gången.
Behöver jag säga att hon är en Twilight nörd eller? xD


bild lånad härifrån

Jaja, nu ska jag som sagt få i mig lite frukost, så hörs vi om en stund (hoppas jag ;))




Madicken

Nej men jag har bara haft två sega dagar, men det är pga mitt privatliv just nu :O

Ronja

visst blir man :( tack det hoppas jag med! får hålla tummarna!

louise

:)

Felicia

svar: Så är det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: