Godmorgon!

Nu ska vi strax dra till Hova.
Riddarveckan är i full gång så vi ska checka in marknaden är det tänkt.
Efter det så får vi se om vi drar iväg och badar.
Är ju trots allt över 20+ ute.

Aja, nu ska jag hoppa in och borsta tänderna så att vi kan åka ;)
Men vi hörs & Stockholmsbilderna börjar nog snart att ramla in på bloggen.




E M M A

sv: okej, ska snart ut :P

hur mår du idag då? :)

Anonym

Hej skulle du kunna rösta på min bild :-)?

Gå in här:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=6389



ta bara några sekununder :D Din röst är guld.

Tack i för hand!





i

Ha en bra dag! :)

amanda

Hahahaha, verkligen inte då jag faktiskt pratar i sömnen också xD

natta

5 enkla tips på hur du skyddar ditt sommar hår!

tipsen finner du i min blogg



sommar hälsningar

/natalies.se

Boosse

Hova! det visste jag inte, är det bara denna vecka?

ASIAT

sv: jag har varit och shoppat (igen) med mami idag! har du haft det bra då?

kramar =)

Boosse

Nähä, trist! Minns hur kul det var när jag var mindre.

Om ni ska åka och bada eller nått kanske du kan skicka iväg ett sms eller nått? Håller på och blir tokig här. 3:e semester veckan och har bara suttit hemma. Gah!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: