Göteborg

Hej, håller just nu på att packa en helt vanlig väska.
Drar till Göteborg imorgon med Boosse & efter det sover jag hos henne.

*efter ca en kvart*
Äntligen hittade jag något att ha på mig.
Känner mig så otroligt äcklig efter att ha suttit inne en hel helg, inte kunnat röra på mig eller ngt.
Men det har ju regnat - så vad skulle jag ha gjort?
Blir till att gå imorgon istället, ska vara fint väder i Göteborg så att.

Aja - nu ska jag packa klart och stryka de kläder som ska strykas.
Vi hörs imorgon eller ngt.




E M M A

sv: förstod det ;)

vad ska du göra i Göteborg btw?

Gaymasen

Underbara Götet. :D



Och ja, vatten kan forma sig så häftigt. Håller med! =)

elina

tack för frågan svarar på den imorgon kväll :)

sara

svar: tack så mycket för att du svara.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: