Idag - 27/7-10

Har inte blivit någon uppdatering alls idag!
Vaknade vid halv elva och var allmänt seg.
Åt frukost vid kvart i 12 och sen var det dags för mig och Valona att sticka till Milos dagis och hämta honom.
När vi hämtat honom sprang jag fram på stan för att hämta mitt IDkort som kommit.
Är knappt på banken och nu var jag där själv, lite smått förvirrad var jag & jag tror det märktes haha.
Påväg hem från banken ringer Valona och säger att hon och mille ska komma och möta mig för vi ska upp på stan och käka glass. Men då var jag redan utanför henne så det blev bara att vända igen. Sen blev det glassätning i stora lass (eller nja... nästan inte) & sen var det dags för mig att sticka hem till henne och borsta tänderna.
Hade en tid 15,10 hos tandläkaren idag och det gick väl helt okej.
Har dock väldigt inflammerat tandkött så fick köpa några konstiga pinnar med gummi på som man masserar tandköttet med. Blöder ju så hemskt när jag borstar, men än så länge gör det inte ont iallafall.

Nu är jag hemma hos mig själv igen.
Ska bara ta det lugnt och så, inga större planer för kvällen.

Har ni några planer för veckan?



Anonym

ja det är bra

själv?

ronja

ja :) självdå?

fin blogg förresten:)

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: javisst är den? :D hon som har gjort dne är jätte duktig!

allt bra med dig? :)

E M M A

sv: så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: haha jaha, varför var du stressig när du valde tema? :P

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: det är bra med mig också, gör du då? :D

ASIAT

vad har du gjort idag? ;D

kraamar :)

Frikadellen

Skönhet är förrädisk, det är vad som är bakom som räknas. Coolt, är du fransk?

ronja

tack:) gjort idag då?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: