klaaart

Har nu städat klart mitt rum, är ytterst lite kvar på sängen som ska plockar iordning på.
Men nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sen trampa iväg mot stan.
Ska möta mamma utanför Coop om 55 minuter.

Får se om jag sitter något mer vid datorn sen, måste ju fixa och dona här hemma också.
Får se om det blir något mobilinlägg senare, beror på om teckningen här hemma vill fungera korrekt.

Aja, nu får jag sätta fart här :>
Vi hörs kanske senare ^^,



LIENE

sv: okej, usch då. Jag har aldrig brutit ben, men ändå.

jessica

ska du flytta? :)

Boosse

Visst är jag, jag måste väl ändå vara din idol?

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

MOOOLLYS

Härligt! :) jo det är fint. Vad gör du? :D

michaela

hur är det med dig idag? :)

Tanja

sv: härligt! :) jo det är fint!

sandra

Hej! Kom precis hem från en dag på stan, allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: