lan

Var ju iväg en sväng och besökte ett lan som pågår just nu.
Trevligt var'e allt.
Satt och glodde på skräckfilm medans alla andra spelade.




The grudge 2. (bilder lånade från google)

Mamma frågade faktiskt ifall jag ville sova över där, fast kände faktiskt ändå inte för det.
Känns bättre att sova hemma och inte vända på dygnet, inte såhär närinpå skolstarten iallafall. xD

Iallafall, ska sätta mig och spela själv här nu.
Får väl ha mitt egna lan här hemma istället ;)




sara

Hejsan, oh snälla hjälp mig att välja, vilken ska ja ta: http://taboute.blogg.se/2010/july/nodhjalp.html







ebba

sv: kul att du är med i veckans blogg :) allt bra annars?:)

ebba

sv: jo det är fint med mig :) hänt idag?

ebba

okej ;) ska snart ner och äta hos ett par vänner, annars inte så mkt

Julia

sv: okej , jo det kan ju vara lite läskigt..

Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; jaaaa =D

E M M A

sv: det står i bloggen :P

vad har du själv gjort då?

Hannibanan!

Hahah ditt egna lilla lan :3






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: