Lisa


Åh Liiiiisa du är mitt ljus, du är mitt hopp
du är allting för mig, du är min egna lilla sockertopp
Åh Liiiiisa vad är mitt liv utan dig
Att du är av plast det har ingen betydelse för mig

Åh Liiiiisa du var mitt ljus, du var mitt hopp
du var allting för mig, du var min egna lilla sockertopp
Åh Liiiiisa, varför lämnade du mig?




MOOOLLYS

Vad ska du göra i uppsala? :D

MOOOLLYS

Ahaa vad skoj! ;D vart i uppsala bor dom? :)

Kokorochan

svar: tack så mycket ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

michaela

jadå! själv? :D

MOOOLLYS

Vart i uppsala+ :D

ronja

ja men självklart :D

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: haha vet inte, du får skriva, för det var din ide ;D

sandra

Hej, allt bra nu ikväll? :)

MOOOLLYS

Dom bor alltså inte inne i stan utan utanför? :P

E M M A

sv: okej, svarar på kommentarer :P

haft en bra tisdag? :)

nathalie

solsidan :) ,

Kokorochan

svar: haha vad bra? xD



kramar<3

/kokorochan

MOOOLLYS

Hihi okej :D vad gör du nu då?

sandra

Sv: Jo dt är bra :)

Ska du hitta på ngt skoj ikväll?

sandra

sv: å va kul (nästan, ahahaa)

MOOOLLYS

Avskedsfest? =/

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: haha ja, fortsättning: ge ungdomar fetare lön!!

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: fortsättning: ge upp lite av dina pengar på dom arbetslösa, egoistiska röv kung (HAHAHAHAHA!!)

MOOOLLYS

Jahaa okej! :) vart ska du flytta?

MOOOLLYS

Jahaa okej! :) vart ska du flytta?

MOOOLLYS

Jahaa okej! :) vart ska du flytta?

sandra

fin video, hahahah :D

MOOOLLYS

Haha det säger mig ingenting ;D

MOOOLLYS

Jahaa haha! :) vart bor du nu då?

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: haha, perfekt ;D

MOOOLLYS

Ahaa men det är väl typ i gbg också?

MOOOLLYS

Haha okej :P sååå bra koll har jag :D

MOOOLLYS

Haha jo det är rätt nära :P typ 8 mil ;D 40min med tåg hehe

MOOOLLYS

Haha ;) så du är bättre än mig :P ändå har jag en kompis i Skara :P

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: haha ja gör det :P

fridha

riktigt skön låt :P och jag bara äääälskar hans röst!

Zandra

Åh en av mina favvo låtar med skumdum!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: