Morrn Morrn

Gick upp för ungefär en timme sen.
Är fortfarande förkyld med halsont, vilket inte uppskattas alls.
Har jag tur försvinner det snart då det inte är varmt ute.

Planerna för idag är att:
- lägga upp de sista bilderna från stockholm!
- Börja packa inför torsdag - då jag reser till Ullared, för att vara där i 2 dagar.
- Fortsätta städa ur gaderoben.
- Börja rensa ur bokhyllor och städa där (om jag hinner.).

Ska även ut och cykla en sväng idag med, bestämde mig ju för ett tag sen att börja röra på mig VARJE dag - men inte lyckats, så nu har jag bestämt mig (ännu en gång) & denna gång ska jag lyckas!




angelica

hahah åh, förstår det! :)

E M M A

Sv: åh låter härligt :) blir väl mest hänga i götet :)

A

Fan va tuff blogg :)

Anonym

Tack ;)





Boosse

Ullared! Åh jag vill med :(


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: