Morrn

Vaknade för en timme sen, halv ett.
Smaart!
Sovit bort hela dan bara sådär.

Idag ska vi ut till Morgans mammas grav, hon fyller nämligen 55 år idag.
Så vi ska förbi blomsterlandet innan och köpa lite blommor att plantera där.
Efter att vi varit där är det prat om att vi ska iväg och spela minigolf, så ja.
Lite planer för idag har jag allt, även om jag fortfarande har listan att göra.

Men vi hörs väl om en stund!




E M M A

sv: nope vi stannade inte där :P



okej, jag mår bara bra :) vad gör du då?

jo den gillar jag också ganska mycket ;)

Boosse

att ni klarar av att hålla er! och du bara ligger där??

Boosse

ja, du ropar hjäp över att en cykel ligger på dig haha

E M M A

sv: okej, jag sitter och svarar på kommentarer :P

händer idag då? :)

Linnea

sv: Ja de var riktigt goda! Hoppas du får en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: