Plaskdamm

Nu är jag hemma efter att ha badat utomhus för första gången iår.
Det var riktigt riktigt skönt!
Imorgon ska det badas ännu mera, fast inte i Skara.


Måste bara få dela med mig av denna video, dissa mig inte helt totalat nu.
Skämtsamt och ja - jag är ofixad!


Imorgon kommer även David hit, så då blir det nog inte så mycket uppdatering imorgon.
Kanske ett o annat mobilinlägg. :)





Emelie <3

Imorgon måste jag faktiskt passa på att sola lite.. Har knappt hunnit göra de iår.. så ser ut som en vit is björn haha

liindblaads

va med och tävla i veckans blogg på min blogg! du har chansen att vinna en intervju och få ett helt eget inlägg :)

Linn

Haft en bra dag? :)

Linn

~ Amen gud vad härligt ! Själv har jag inte gjort mycket faktiskt :)

Linn

~ vet faktiskt inte vad som händer i helgen. Hos dig då? (:

liindblaads

tack för du e med och tävlar i veckans blogg ! jag kommer medela dig när finalisterna e utsedda :)

Maja

Kul grej, önskar att jag också vågade köra videoblogg någon gång.

E M M A

sv: okej, ska snart sova :P

haft en bra fredag? :)

Boosse

Gjördil är mycket säker :)

det är gult för att alla ungar pissar överallt!

Mikaela

Hehe jaa :D

Esmeralda

tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: