så kul man hade då..

Året var 2009.
Jag & min kompis fick för oss att vi skulle göra en film - för skojs skull.
Vi filmade och filmade, massor av små klipp som vi skulle klippa bort och klippa till och klippa isär och klippa ihop till en enda långfilm.
Men det blev nog inte riktigt som vi tänkt oss.
Vi klippte inte ihop någon film, så klippen förblev liggandes.

Men nu tänkte jag dela med mig av dem, som ett hedrande minne från den dagen i skogen.
& Felicia, jag saknar dig. <3








R

Härliga klipp. Vad var det som hände egentligen?

Om man får fråga...

Sv: Var det dåligt ljud? Men du vet vad låten heter, så du kan alltid leta upp den i Spotify!



Kram

Linnéa

Sv; haha, jag brukar bli rätt galen på min bror också xd

Linnéa

Sv; tycker jag låter bra ;D

SOFIA

Sv; Det känns en del at byta knapp men man är så van så det går jätte bra. Sen brur det på om man är röd runt omkring eller om det är fint. Om du förstår. Men efter sju år så kan man det kanon. :)

R

Sv: Du skrev nåt till mig om dåligt ljud :P jag förstod lite riktigt, det kanske var filmen du menade och inte mitt musikklipp som jag hade med i just det inlägget du kommenterade, sorry!



Det lät som att det hänt Felicia något, i inlägget ovan, så undrade ifall det var någon speciell anledning till att inget hände med era klipp, alltså att ni inte klippte ihop någon film.



Kram

E M M A

sv: okej, bor vid sthlm men är i närheten av Skara nu, hehe



Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

R

Sv: Okej! Men jag tycker att det var en fin gest att lägga upp dem! Hoppas att hon ser dem och uppskattar det hela.



Vad händer ikväll?

Kram

SOFIA

Sv; Ja lite känns det men det går bra. :)

Du kan läsa allt i sjukdomshistorian som du hittar i kategorin. :) Men har det eftersom jag haft en tumör i magen nu måste jag ha dropp på nätterna för att inte gå ner i vigt och för att klara av vardagen, lite sammanfattning av det hela. :)

Modekatt

Härligt med video inlägg! Vad bra de hörs :)

R

Sv: Som sagt, väldigt bra att du gjorde det ändå! :)

Jag tar det nog också bara lugnt ikväll.



Kram

simone

Haha nice :d

Boosse

haha vad slut ni är! :)

Mamsen

Ni är så roliga ihop =)

simone

Så häärligt :d


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: