semestern i år går till...

.. ett par ställen :)
Men b.la. 2 dagar i Stockholm, yay.
Vi åker till Sthlm redan på tisdag och stannar där till onsdag.
Rätt awesome faktikst :)

Det är även prat om att vi ska till Danmark över dagen och så.
Men ja, som sagt - bara prat om det.




Ingrid

OBS! Med stort O!! Min blogg flyttar till nya adressen http://ingridsinspiration.blogg.se !!!



Det kommer vara precis samma innerhåll och samma gamla jag :)



jag hoppas du vill fortsätta läsa min blogg!



titta gärna ich och säg vad du tycker :)



kram sålänge! //Ingrid

Boosse

Visst är jag :)

Ja, det gjorde jag, skulle skriva det i mitt fält på min fb-sida men råkade göra det på din först :)

Nathalie

Rösta gärna på min bild:)

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5560

Sandra

Åh, Stockholm! Det är aldrig fel.

pandora bracelet

No matter how distant, separated continuously Mother, in terms of where, heart mother heart! Fantasy images have been met, but do not want to appear farewell! Again set foot on the journey, I can not lift head, because it's flowing in drop by drop.

Close to the Thanksgiving


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: