småshoppingen igår

Här kommer grejerna jag införskaffade mig igår..


Från vänster:
lila - 183 - Depend Beauty lack återger naturlig skönhet och perfekt ytfinish. Violetta pigment och microfibrer kamouflerar och reducerar gulmissfärgningar samt jämnar ut ojämnheter i nagelytan.
blå - 181 - Powerflex nagelstärkare skyddar och bygger upp Din nagel och verkar omedelbart. Förhindrar att nageln knäcks, flisas eller skadas. Berikad med kalcium och vitamin B5. Perfekt för Dig som är mycket i vatten då Powerflex Nagelstärkare förhindrar att vatten tränger in i nageln och gör den mjuk.
röd - 079 - Depend baslack. Skyddar och förhindrar missfärgningar, gör så att nagellacket fäster bättre, sitter längre och ej flagnar.
gul (myrolja) - 178 - Depend Myrra olja ger intensiv vård till naglar som är torra, flisar sig, lätt spricker eller är mjuka. Berikad med mandelolja och E-vitamin. Återuppbygger och ger näring till nageln. Verkar fuktgivande, stärkande och gör så att nageln växer snabbare.

Alla kan köpas på t.ex Kicks för 25:- /st


Body/Deo spray - H&M 19:50:-
Luktar supergott!

Köpte även ett par shorts på h&m för 50:-.
Dock har jag ingen bild på dem, utan de kanske dyker upp här senare.




Frida

tack så mycket :)

PARRE

sv:ja de är den faktiskt xd

A L E X A N D R A ' ~ adlh.blogg.se

ursäkta om jag stör, om du har något viktigt att göra lr så. men om du inte är allt för upptagen så skulle en röst på mitt bidrag göra mig väldigt glad! jag vill gärna vinna en tävling, och då behöver jag alla röster jag kan få! man kan rösta 1 gång per dag. man röstar på ikonen med hjärtat till höger. tack för att du e awesome! ;d

här röstar du: http://gogreen.se/picknicksm/entry/233 *

E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

mår du bra idag då? :)

i

Fina saker!



Åh de e hemskt , nu på sommarn också.

Vi får krya oss båda två!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: