sola och bada

Sommar o sol å vi har korta kjol o vi vill ha dig - markoliooooo

Jag ska snabba på här,  ska snabbt käka o raka benen.
Sen drar jag in till stan igen och badar med Valona!
Men nu ska jag snabba på så att vi hinner bada litegrann iallafall!

mobilblogg nästa!
VI hörs

(märks det att jag är stressad??)




Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! idag är det varmt, skönt att sola och bada..



Skulle du vilja vara snäll och rösta än gång till på min söta bild. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand.. du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag.. :) <3

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :)

vad gör du då? :P

Emelie <3

Hej sötis (:

Jag ville bara kika förbi och önska dig en trevlig helg .

Kramis <3

Emelie <3

tack ska du ha (:

allt bra med dig ?

Emelie <3

Jo de är bara bra, med 24 grader i skuggan kan man knappt klaga (:

Boosse

det var riktigt skönt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: