vart tog solen vägen?

Tanken på att vädret skulle spricka upp försvann.
Regnet bara vräkte ner och nu är det ett uppehåll - men det är grått och mulet ute.

Mamma kommer in hit när som helst och spelar med mig, backpacker 3.
Ska sen sätta mig och göra bollar, bara för att jag tycker att det är nice bajs ;)

Sen blir det även till att börja ladda upp bilder här, händelse för händelse typ :)
FAST, det saknas bilder - så bilderna kommer nog komma upp inom den närmasta veckan!





Modekatt

Samma väder här med!Fast jag tycker det e rätt så mysigt ändå!

Hanna

Hejsan. Jag är med i en tävling och tävlar om att vinna en reflexskärm. Jag vill så gärna vinna! Så jag skulle bli jätteglad om du röstade på mig här: http://eexx.blogg.se/2010/july/utkast-juli-14-2010.html , bild nummer 6 :) skulle verkligen vara jättesnällt!



Förlåt om du tycker jag är jobbig då kan du bara ta bort kommentaren :)

Anonym

Härligt!

Åh vad roligt..

kramen

ASIAT

sv: jag har varit i stan och shoppat,!

har du några planer inför imorgon då?

kramkram =)

Linnea

sv: Då hoppas vi på det:)

Boosse

Dom som är så söta :)

vadå för bollar? ganrbollar eller chokladbollar?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: