5 Juni, 08.30

Godmorgon! :)
Inte för att jag tror att det är så många vakna nu, men Godmorgon iallafall :)
Jag vaknade för ungefär en kvart sen, kissenödig och hur varmt som helst i rummet!
Då är det inte ens skönt, utan bara äckligt - behaglig värme ska det va!
I vilket fall som helst, ska väl sitta här en stund till.
Är för tidigt för att äta frukost än, då man bara blir hungrig snart igen.

Har nog inga direkta planer för idag, pappa pratade väl om att vi kanske skulle på picnik sen - men det får man väl se hur det blir med xD

Är fortfarande skittrött, men får försöka hålla mig vaken.
Får underhålla mig här på ngt sätt.

Vi hörs senare!






sommarbilder -09



Em

Ät ägg och bacon, då blir du inte hungrig så snabbt. ;) God morgon!

Linnéa

Sv: Tack så jättemycket! =)

Sofia

´sv: hehe jaa visst är den..:)

jo jag är vaken godmorgon!:)

Mathilda - SJONDINEN.BLOGG.SE ♥

Ja, det är väldigt bra :D

Geena H

Kjempe fin blogg! Det hadde vært supert med en kommentar tilbake på bloggen min : geenah.blogg.no

Ha en strålende dag videre:-)

Hugs And Kisses<3

Geena H

Carolina

Tack så mycket! Jag hoppas verkligen att de Inte är en pippi! hihi..Hur konstigt skulle inte de se ut med en pippi i barnvagnen!

Ha en bra helg!

Mamsen

Vilken skön bild på lillebror =) snyggt tagen!



Krabbor och tång får mig att längta till kusten. Kan riktigt känna tånglukten =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: