alla har vi någon gång varit små..

Jag tror nog att de allra flesta som är i min ålder (födda på 90-talet) någongång spelat mulle meck!
Att bygga bilar, båtar, flygplan och hus med honom var ju alltid lika kul och spännande!
Åtminstone tyckte jag det.
Jag äger alla fyra spelen och älskade dom!
Igår satte jag mig och provspelade 3 av de fyra och fastnade direkt!
Mest för båtspelet.

bilderna är mina.

Prästen som tappar bort bibeln hela tiden, en tjej som tappar badringen och myrarna på myrön.
Detta är vad jag kallar ett riktigt barnspel!




Min bil kan komma upp i över 130km/h pga en raketmotor, wiiiiii!

nej, men seriöst.
Vi borde bli påminda lite oftare om bra saker, sånt vi växte upp med!

Tack mamma!



Jennifer - Lola May

Älskar Mulle Meck, brukade spela det hela tiden.

Boosse

KOmmer ihåg att du spelade det!:)

Det ÄR barnspel, inte fightspelen!

Mamsen

Det var roligt när vi satt och spelade dom spelaen ihop när du var liten =) Kommer du ihåg det?!

lisa(smilinggirls)

hahaha, jag har de där spelet ;D

K3viN

Det spelet brukar jag spela (Y) :D

as roligt :D :P





K3viN

Det spelet brukar jag spela (Y) :D

as roligt :D :P






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: