Avslutning

Tur att vi slapp regnet iallafall.
Det låg i luften under hela den tid vi var ute.
Väl inne i hemklassrummet så fick vi slutbetygen och en hel del kramar!
Kan säga att jag höjt mig i 2 ämnen! :)

Middagen var både rolig och sorglig.
Måste nog säga att D var bäst av alla, både elever och lärare!
Vi hade olika saker lärarna fick, bland annat; binda/tampong, vaxbit, kondom, kokosolja & för litet linne, termometer, toarulle, fia med knuff med ett telefonnummer på osv. :)
Lärarna visade ett jättefint bildspel med oss i 9D, från sexan och sjuan till nian;
Först var vi jättesmå, sen växte vi lite och sen lite till & vi bildade till och med familjer!
Så sjukt sorgligt! De kunde ju valt en bättre låt också Roxette - It must have been love!
Sen sjöng de en låt om oss, har inte pappret här just nu - men kan slänga upp texten här i dagarna som kommer.
Bröt ihop i bilen hem och nu kommer tårarna igen..
Att det skulle va så här jobbigt trodde jag faktiskt inte, men vi var som en enda stor familj!

Här får ni ett par bilder från dagen!


Kimmey


Malin


Felicia


Jennifer & Malin


Linnéa, Alfred och Erica/Fikon


Malin


Erica & Malin


Nathalie & Robin


Malin, Nathalie & Robin!


En suddig klass


Världens underbaraste lärare!


Världens underbaraste lärare!


Världens underbaraste lärare!

Nu ska jag gå och gråta i min säng istället!
Vi hörs imorgon!





Jimmie

Hehe jaa det kommer nog bli toppen :)

haha okej haha nee det gjorde ja inte förens du sa de:) jag tänkte på skara sommar land :P



förlåt om jag va seg har varit på fest till nu :(

tänkte sova nu kram :)

Daniel

Förstår att det var ledsamt!! Men kompisar du gar forever! Å ny mot nya mål å äventyr!!

Boosse

Vill se mer bilde rpå idg1 Ska kika in på Ginas blogg :)

Linnéa

du borde lägga ut bilderna på facebook också :)

alltså guud, jag blir verkligen ledsen så fort jag tänker på klassen, djäkneskolan, lärarna och allt som har med det att göra. sjukt sorligt. usch!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: