Bröllopet

Nu har jag tittat på bröllopet, inget vidare märkvärdigt alls egentligen.
Jag satt där i soffan, pillade på nagellacket och tuggade lite på ett sugrör.
Så intresserad var jag.
Men kände ändå att jag var tvungen att titta, är ju ändå vår blivande drottning som gifte sig.

Måste även få berätta en sak.
De där stridsplanen som man fick se efter vigseln, när de åkte båt, flög över vårt hus under själva vigseln.
Räätt häftigt att vi fick se dem innan de nått Stockholm och kungaparet ;)
Ska se om jag kan ta bild när de flyger tbx.
Om de flyger samma väg och jag hinner med.
Går rätt fort, 400 km/h.
Så de är nog påväg tbx!
Aja, som sagt - får se om jag hinner!

Nu ska jag bara ta det lugnt, njuta av helgen och vila upp mig inför en 4 dagar lång jobbvecka!
Dock har jag imorgon på mig också, men ja.
Återkommer senare angående flygen!




Boosse

Var det de planen som lät så förut?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: