Fredag

Godmorgon! Första sommarlovsdagen och jag försov mig till mötet jag skulle på! Det började halv tio och jag vaknade halv nio! Hade en timme på mig, blev att snabbt som attan hoppa in i duschen o slänga på lite mascara. Ingen frukost hann jag med, men en chokladboll från igår hann jag slänga i mig.. Konstigt.. Aja, får slänga i mig mat sen innan jag drar vidare till Fikon. Nu måste jag egentligen städa och packa, ska till pappa i helgen och ja.. Runt ett ska jag infinna mig hos Fikon, innan vi drar vidare till busstationen och Sommarland. Där möter vi upp Malin och har det allmänt trevligt..

Just nu regnar det iallafall inte och det hoppas jag att det inte gör senare heller.
Mulet gör det mig ingenting om det är, bara det inte regnar!

Nu måste jag fortsätta här så jag hinner med allt.
Mobilbloggar sen, puss!




Jimmie

okej så bra :)

hehe okej najs:)



det regnar här i stockholm så så roligt fick jag på min förasta sommar lovs dag :P

V e v v e A n d e r s s o n ♥

låter som om du kommer ha det roligt =D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: