Galen!

Usch, jag vill inte jobba mera nu!
Är så himla tråkigt att behöva jobba just nu när det är så himla varmt ute.
Man svettas som en gris och vet att vännerna ligger på stranden och solar o badar.
Kul tanke va??

Men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på att jag bara har 3 dagar kvar att jobba och kommer sakna att gå dit.
Jag kommer ju inte ha någonting alls att göra på dagarna, men hoppas ändå på att det blir fint väder resten av sommaren så att man ändå kan vara ute och sola.

Aja, nu ska jag sluta tycka så synd om mig själv.
Hallå?
Finns folk som inte har jobb överhuvudtaget och jag får ju faktiskt pengar!
Öh.




Pernilla

Hej jag är med i en foto tävling och skulle bli jätte glad om du ville lägga en röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



När du röstat får du gärna säga till så att jag kan tacka dig. Tack på förhand.

Malin

sv: Nää, inte så värst, lite kanse :)

lovisa

sv: det gör inget :) *Tar emot :)

M

internationell skola

HANNA MALMSTEN

Svar: Samma här, hade velat bada hehe :D

Emma

ja det är det, det är det som är så roligt :)

HANNA MALMSTEN

Svar: Kanske lite haha men jag älskar att bada så:)

HANNA MALMSTEN

Svar: Haha det har inte jag heller i år :( bara när jag var i Miami haha men det räknas inte!

HANNA MALMSTEN

Sv: Haha jaa lite :)

HANNA MALMSTEN

Haha :)

T O V A

cool blogg! :D



Hur har din dag varit?

E M M A

sv: hehe okeej, jag ska titta på film :P

haft en bra tisdag?

Madde

Det suger verkligen att behöva jobba nu när det är så fint väder. Vad jobbar du med? Kram

Madde

Ja men vad skönt att du blri ledig snart. Jag går faktiskt på semester på fredag så sen är jag ledig 2v i alla fall :)

IDA

Snygg blogg :)

lovisa

hade gärna jobbat och tjänat ihop lite cash! :)

IDA

sv: Thanks ;)

Nathalie

Skulle vara snällt om du ville svara på min kvällsfråga!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: