Godmorgon!

Jag blev väckt kvart över tolv idag och blev asförbannad.
Låt mig sova, tänkte jag!

Idag skiner solen iallafall lite mer än igår, så jag kanske går ut och går en sväng sen.
Annars är det en vanlig slappingdag idag med.
haha, vilket roligt liv jag har - mowhaha.

Nej, men måste sova och ta det lugnt om jag ska orka jobba.
Vad har ni gjort en helg som denna?




Boosse

Jaha, en riktigt spindel? hade hon sådant rött öga? Hon har inte ont eller?



Japp, imorgon 9.00 tar vi bussen till skövde :)

Boosse

Det ska jag :)

Göteborg åker vi till tisdag veckan efter

Boosse

Jag lånar det om de är ok, om du inte behöver det!

Boosse

Okej, vi kan ju se i helgen hur ditt schema ser ut, annars så köper jag bara biljett, det var vad jag hade räknat med ändå, men sjysst om jag kan låna

Boosse

Åh fyfan! Då tror jag att jag tjänar på att betala min resa själv ;)

Gissa vem ;)

Sömntuta =)





Mamsen

Sv: ja det tangentbordet skulle man ha =) Man får bara se till att man knaprar på rätt ställe så att man kan fortsätta att skriva =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: